מודול זה מסייע בניהול טפסים דיגיטליים, לשירות זמין ונגיש לתושבים. ניתן להגדיר טפסים בתחומים שונים, בהתאם לצרכי הרשות. כל טופס מקושר למערכות המידע הרלוונטיות של הרשות, וכך ניתן לבצע וולידציה של הנתונים, השלמות אוטומטיות וכן עדכונים ישירים מול מערכות המידע ומסדי הנתונים.
בין הטפסים הדיגיטליים הנפוצים שאנו מקימים ומנהלים:
לבקשת התושב, נעשית בדיקה מקוונת על הימצאות חובות במחלקות השונות, ועם השלמתה – מונפק האישור ומעודכן ישירות מול מרשם המקרקעין (הטאבו).
התושב מגיש את הבקשה על גבי הטופס הדיגיטלי, ומצרף את האישורים והמסמכים הדרושים – במקום אחד, גם ממכשיר סלולרי.
טופס דיגיטלי המאפשר הגשת הבקשה בקלות ובמהירות, מעקב אחרי סטטוס הטיפול בבקשה – והכל ללא הגעה למשרדי הרשות וקיצור זמן הטיפול.
בקשה מקוונת להצגת שלט חדש, כולל מעקב התקדמות. הצטרפות להוראת קבע בכרטיס אשראי – עבור כל סוגי התשלומים לרשות (ארנונה, חינוך ועוד).
בתחום הארנונה והגבייה, בתחום החנייה, בתחום החינוך ולמעשה – בכל אחד מתחומי העיסוק של המחלקות ברשות המקומית.
הודעה על שינוי המחזיק בנכס מכל מקום ובכל זמן, אפשרות למעקב אחרי סטטוס הטיפול בבקשה.
המודול מאפשר הוספת טפסים נוספים לדוגמה אישור תושבות, בקשה מקדמית להיתר בנייה, החלפת משלם ועוד.