חטיבת שכר ומשאבי אנוש מאפיינת, מתכנתת ומפתחת מערכת מידע אינטגרטיבית ומודולרית לניהול השכר והמשאב האנושי בארגון – המערכת מפותחת בטכנולוגיה מתקדמת ופועלת בסביבת האינטרנט המוכרת למשתמשים.
מסכי המערכת מותאמים לצורכי העבודה היומיומיים והינם נוחים, ידידותיים ובעלי פונקציונאליות עשירה.
ביצוע חישובי שכר באופן שוטף ורטרואקטיבי, הגדרת ויישום הסכמי השכר במשק וביצוע סימולציות חישוב מורכבות.
המערכת דינאמית ומתעדכנת באופן שוטף בכל התפתחויות השכר ודיני העבודה במשק, כגון: שינוי חוק ונוהל, תקנות בתחום התעסוקה ויחסי עבודה, תקרות מס הכנסה, ביטוח לאומי והנחיות מהמרכז לשלטון מקומי.
המערכת כוללת תיק עובד דיגיטלי המאפשר לנהל את כל התהליכים במחזור חייו של העובד בארגון, החל משלב הקליטה דרך תנאי העסקתו ושיוכו לתקן וליחידה ארגונית.
במהלך תקופת העסקתו של העובד בארגון מתבצע מעקב אחר התפתחותו באמצעות ניהול מסלול קידום אישי, תיעוד הכשרותיו, ביצוע הערכות תקופתיות והענקת ההטבות וזכויות המגיעות לו לאורך הקריירה.
בסיום העסקתו מאפשרת המערכת לקבל באופן דיגיטלי את יתרות הפיצויים, לבצע גמ”ח ולנהל את הפרישה תוך שמירה על זכויותיו ותנאיו של העובד.