מערכת הרווחה של ONE City מנהלת מידע אודות האוכלוסייה המטופלת במחלקה לשירותים חברתיים ברשויות, מסייעת בקביעת דרכי עבודה וחלוקת משאבי המחלקה.
המערכת מהווה חלק מתפיסת פתרון כולל בסביבה טכנולוגית חדישה ומתקדמת בשילוב של בסיס נתונים SQL.
ניהול ממוחשב מתקדם של לשכות הרווחה והתאמתו online לצרכי הלקוח.
תיעוד, מעקב וטיפול בלקוח מרגע כניסתו ללשכת הרווחה ע”י כל הגורמים המטפלים.
עדכון פרטי מטופלים ע”י קישור למערכת מרשם האוכלוסין של הרשות.
המערכת מאופיינת ומותאמת לדרישות וההנחיות המשתנות של משרד הרווחה וכוללת את כל הפרמרים פרטניים שמרכיבים תיק ממוחשב.
הכל ממסך אחד: – תיק ממוחשב ממסך 360 הכולל נתונים עדכניים ופעולות טיפול בלקוחות שמשודרים למשרד עם כל החלטה של הגורמים המקצועיים. תיק ממחושב מציג מצב עדכני ומסוכרן ע”י מספר גורמים טיפוליים בתיק הלקוח החל מעבודת העו”ס, העו”ז ומנהלי מחלקות. חלוקה ממסך 360 ללשוניות יעודיות ונוחות לתפעול שכוללות עדכון וצפייה בגליונות, מסמכי היסטוריה של תיק מטופל וצפייה ומעקב אחרי השמות, ומת”ס שהועברו לביצוע עו”ז.
נוחות בתפעול המערכת.
כפתורים ייעודיים לכל פעולה בתיק, כגון: פיצול תיקים, גניזה וביטול לקוחות ושידור עדכני של תיק לקוח למשרד. גליון טיפול נוח לפי חלוקה למשימות וסיווגי הרשאה.
תפעול ניהול תוכניות טיפול / התערבות קל וידידותי למשתמש שמנוהל כתרשים זרימה ממסך יעודי שמאפיין את הלקוח לפי פרמטרים שונים מהם אפשר ללמוד על מצבו הייחודי של כל לקוח ולקוח. הגדרת תאריכים להערכות טיפוליות עתדיות שמהוות תזכורת נוחות לגומרים המטפלים (מעין יומן משימות בחתכים שונים.
ייעול עבודת המשרד ע”י צירוף מסמכים דיגיטלי המתבצע גם מקבצים שנשלחים בדוא”ל. בדרך קלה ונוחה לממשתמשים תוך חלוקת המסמכים לקטגוריות ונושאים, לכל קטגוריה קיימות הרשאות סיווג וצפייה שמנוהלות ע”י מנהל תיק.
כלי לחישובים מתקדמים של נקודות זיכוי מותאמות ללקוח על פי דרישות המשרד (שכיר, אזרח ותיק עצמאי וכו’) לחישוב ההשתתפויות מתאימות בהתייחסות לתקציבי המחלקה.
כלים לניהול כרטסת תקציב, הזנת נתונים, הגדלה והקטנת תקציבים והפקת דוחות עדכניים.
שידור השמות יעיל, מתקדם, נוח וגמיש למשרד העבודה והרווחה והמחלקה לשירותים חברתיים. שידור החלטות, השמות למסגרות, סמך מקצועי וצווים בסינכרון מלא מנתוני תיק לקוח ונתוני זכאות לקביעת דרגות וסכומי השתתפויות. ניהול נופשונים וימי שהייה.
קבלת נתונים online ממערכת מס”ר. מעקב אחר סטאטוס השמה במס”ר ועדכון נוח של מסגרות חדשות והצמדת תעריפים.
מתן סיוע חומרי על פי קריטריונים וחישובים שנעשים בצורה מקיפה, קלה ויעילה במערכת, ע”י סינכרון בין נתוני לקוח, הכנסת תלושי עבודה והתאמה של סעיפי העזרה לתקציבי המחלקה.
מחולל דוחות מתקדם שעונה על דרישות של הגורמים המקצועיים בדרך יעילה, קצרה ומהירה. הפקת דוחות דינמים, מתקדמים לפי דרישה ספציפית עם מסד נתונים רחב ומותאם לדרישת הגורמים המקצועיים. הפקת דוחות שכוללים סינון ומיון מתקדמים, ביצוע חתכים סטטיסטים, פילוח נתונים, ויצוא דוחות לקבצי excel ועריכתם.
איסוף אינפורמציה ממוחשב, צירוף מסמכים דיגיטלי, חישובי זכאות, הליכי הרכש, ההתקשרויות והשירותים הניתנים לציבור וזאת על מנת לייעל את עבודת הלשכה מול המשרד.
לשונית עזרה לשימוש מהיר וקל בהתחברות לתמיכה ולמס”ר.
מודול מתקדם ונוח לניהול ממוחשב של ועדות תכנון וטיפול עם ממשק גמיש ויעל בניהול הועדות.
המודול פותח בהתאם לדרישות משרד הרווחה וצורכי הוועדות ומהווה כלי יעיל בתיכנון לוח זמנים לוועדות, הפצת זימונים, מעקב אחר החלטות הועדה.