תושבים ובעלי עסקים הם כיום בעלי תודעת שרות גבוהה ובהתאם, הם מצפים לקבל מהרשות המקומית רמת שירות גבוהה ויעילה – על אחת כמה וכמה כאשר מדובר בנושאי תשלומים וגבייה. מתן שירות מיטבי בתחומים אלה דורש שילוב של מערכות טכנולוגיות המספקות את המידע הפיננסי העדכני מצד אחד, וצוות מיומן ומתמחה מצד שני. מרכז השירות לתושב של ONE City מתמחה במתן שירותי מוקד טלפוניים מקצועיים, המקיפים את מכלול פעילויות הגבייה של הרשות המקומית – ארנונה ומסים עירוניים, תשלומי חינוך וכן תשלומי תאגיד המים.
השירות מוצע לרשות על ידי ONE City כפתרון כולל, המאוייש ומתופעל על ידי נציגי שירות מתמחים הנתמכים ביכולות הממוחשבות והטכנולוגיות המתקדמות ביותר.
אנו מציעים מספר שירותי מוקד, אותם אנו מספקים באופן נפרד או כמקשה אחת:
באמצעותו ניתן לשלם חשבונות ארנונה, מים, דו”חות חנייה, דו”חות פיקוח אחרים ועוד. המוקד מהווה שירות משלים לאפשרות לשלם באתר, ומאפשר התמודדות עם מקרים מורכבים יותר, וכן מספק מענה למי שאינם מתמודדים היטב עם המערכות הדיגיטליות.
הוא המוקד דרכו ניתן לקבל מידע ולקיים בירורים על חיובים שונים מול המחלקות ברשות.
שירותי המוקדים כוללים את עבודת המשרד האחורי המתלווה לכך – הפקה ומשלוח של קבלות, עדכון מצב החשבון, תיעוד ודיווח, וכמובן – התממשקות מלאה עם מחלקת הגבייה ועם המחלקות הרלוונטיות האחרות ברשות ובתאגידי המים. בנוסף המוקד נותן מענה לרשויות בתחום הגבייה של דוחות חנייה ופיקוח בשלבי הדוח השונים, כולל גבייה.
נועד לשפר ולייעל את תהליך הרישום למערכת החינוך של הרשות. המערך הייחודי שבנתה ONE City תומך בתהליכי ההרשמה ויודע להתממשק עם הנתונים הרלוונטיים להרשמה ולשיבוץ למוסדות החינוך השונים ברשות, וכן לקיים בירורים במקרה הצורך. צוות המוקד ערוך למסור מידע, ללוות את תהליך הרישום המקוון, לטפל בשינויי כתובת, בוועדות חריגים ובערעורים, וכן לעדכן באופן שוטף את כל הגורמים המעורבים.
שמופעל על ידי ONE City פועל לשיפור השירות של הרשות – למשל, בייזום שיחות יוצאות על-ידי מערכת ממוחשבת עבור גביית חובות, בטיוב פרטי התושבים, בשמירה על קשר עמם ותמרוצם למעבר לאפיקי תשלום ותקשורת זמינים וזולים יותר – כגון הוראות קבע, תשלום באתר וכיוצא בכך. שיחות יזומות כאלה יכולות להיות חלק מפעילות שגרתית (למשל, גבייה של דו”חות חנייה) או כפרויקט נקודתי.
היתרונות בשירות call center מבית ONE City
לשימוש במוקד של ONE City שורה של יתרונות – הבולטים בהם:
- חיסכון בזמן ואפשרות להפנות משאבים לקידום פרויקטים אחרים של מחלקת הגביה
- שיפור השירות והזמינות של הרשות לתושבים
- פתרון מיטבי להתמודדות עם עומסי פניות תקופתיים (למשל בעת ההרשמה לבתי הספר)
- צמצום הצורך בהגעה למחלקת הגביה (על כל ההשלכות החיוביות מכך)
- סנכרון בין תשלומים המתבצעים במוקד לבין אלו המתבצעים במערכת הגביה של הרשות, ועדכון מצב החשבון התושב בזמן אמת.
- צוות נציגי שירות וגבייה בעלי התמחות בשירותי גבייה מוניציפליים; אנשי הצוות משתלמים באופן קבוע הן מקצועית והן שירותית.
מוקדי השירות החיצוניים של ONE City מאפשרים לרשות לרכז את ממשקי הגבייה שלה ובד בבד להעניק לתושבים ולבעלי העסקים שירות ברמה גבוהה עם אפשרות לגמישות ולהתמודדות חכמה עם אתגרים תקופתיים.